Design

Alaposan megtervezett világban élünk. A design körbevesz bennünket. El is várjuk, hogy az autónk, a karosszékünk, a műzlisdobozunk dizájnos legyen. Ezért nem engedhetjük meg magunknak azt, hogy a saját termékeink, kiadványaink, névjegykártyáink, honlapjaink - és még sorolhatnánk - ne nézzenek ki a legszebben! Mi ehhez tudjuk elkészíteni a legjobb grafikai designt.

Az első benyomás, egy különös gonddal elkészített logó alapvetően meghatározhatja, hogy miként viszonyulnak majd hozzánk ügyfeleink. Ezért a tervezésnél nemcsak arra törekszünk, hogy modern, az aktuális trendeknek megfelelő legyen az elkészült grafika, hanem fontos, hogy tükrözze a megrendelő tevékenységét, személyiségét, és az elérni kívánt közönség felé fordulást. Az arculat és brandépítés azonban jóval több, mint egy jól sikerült logó. Kidolgozzuk azt is, hogyan jelenjen meg a logó az olyan hagyományosnak tekintett arculati elemeknél, mint a névjegy és a levélpapír, de javaslatokat teszünk arra is, hogy miként kell más elemekkel összhangba hozni, például árcímkéken, csomagoláson, szórólapokon, stb.

A különböző hordozóanyagokra (papír, fólia, ponyva, szövet, stb.) nyomtatott szöveg és grafika ma még mindig a legelterjedtebb eszköze az üzenet célba juttatásának. Ennek azért is örülünk, mert kedvencünk a papír, olvasni könyvből szeretünk, és bármikor szívesen veszünk a kezünkbe igényesen szerkesztett nyomdai terméket.

Egy weboldal vagy mobil applikáció grafikai tervezésénél a felhasználói élményt alakítjuk ki. Ez a fogalom - amire csak a UI/UX rövidítéssel szoktak hivatkozni - felel azért, hogy a megcélzott felhasználó könnyen és gyorsan tudjon eligazodni a honlapon vagy az applikációban. Írott és íratlan szabályok sorát kell figyelembe vennünk ahhoz, hogy megfelelő eredményt kapjunk. Akkor vagyunk sikeresek, ha azt halljuk: "Természetes, hogy mindent megtaláltam, mert minden ott volt, ahol kerestem!" A honlapokat, applikációkat ezért úgy tervezzük, hogy egy-egy információhoz több úton is el lehessen jutni.

Egyik tanárunk mondta mindig: "Egy előadás lehet unalmas, de mindig legyen színes!" Az emberek nem unalmas előadásokat akarnak tartani, de nagyon nehéz a figyelmet hossú ideig fenntartani. Mi azáltal segítünk, hogy olyan prezentációkat hozunk létre, melyek szépek, változatosak, és a mondanivaló legfontosabb elemeit hangsúlyozzák ki. Az a tapasztalatunk, hogy ilyen háttér előtt sokkal nehezebb unalmas előadást tartani!