Tudományos becslések szerint 2017-ben több, mint három milliárd fotó készül naponta. Azt gondolnánk, ma már bárki tud fotózni, hiszen ma a telefonunkban már okosabb fényképezőgép van, mint tíz éve a legdrágább digitális gépben. Ezért van, hogy viszonylag ritkán viszünk magunkkal külön fotóst a családi kirándulásra, vagy az esti buliba. A professzionális megjelenésünk azonban ettől jelentősen eltér: nem engedhetjük meg magunknak, hogy a webboltunkban a nappalinkban lefényképezett termékfotókon mutassuk be, hogy mit szeretnénk eladni (háttérben a kutyával), cégünkről, intézményünkről, munkatársainkról nem tehetünk közzé amatőr képeket anélkül, hogy azzal ne veszélyeztetnénk szakmaiságunkat, cégünk hírnevét. Ha költünk az arculatra és a marketingre, akkor érdemes ahhoz jó minőségű és odaillő, hiteles képeket készíttetni. A megvásárolható, úgynevezett "stock" képek néha jól jöhetnek, de ne hagyjuk, hogy ezek dominálják vizuális megjelenésünket.
A sikeres marketing egyik alapvető tartozéka a jól megírt, világos szöveg. Teljességgel hiábavaló a szép design, ha a szövegből nem derül ki, hogy milyen céllal írtuk, ha abban értelmetlen mondatok, stilisztikai, esetleg helyesírási hibák vannak.
A web által termékünkre/szolgáltatásunkra a világ minden részéről mutatkozhat kereslet. Ezért, valamint a hazánkban élő külföldi ügyfeleink kedvéért is szükség lehet rá, hogy szövegeinket lefordítsuk, ha pedig fontos, hogy a fordítás ne csak érthető, hanem kikezdhetetlen is legyen, akkor anyanyelvi lektorral lektoráltathatjuk is.
Ha szeretnénk összetett dolgokat, számadatokat, vagy üzeneteket könnyebben érthetővé, vagy csak egy kicsit izgalmasabbá tenni, akkor készítsünk infografikát!