Ezt a grafikát egy német autókereskedő cég honlap redesign pályázatára készítettük. Az volt a megrendelő kérése, hogy már a honlap betöltésekor nagyon jól azonosíthatók legyenek az általuk forgalmazott autómárkák, mert a célcsoportjuknak nagyon erős a márkahűsége.
A nyitóoldalon ezért nagy méretben jelenítettük meg a márkák logóit, és ha a felhasználó valamelyik logóra kattint, akkor az adott márka egy ikonikus modellje jelenik meg egy nagyon látványos képen. (Szerencsére a szóban forgó típusok gyártói rengeteg nagyon jó minőségű fotót tesznek közzé saját sajtós oldalaikon.)
A "Neuwagen" szekcióban is a felhasználó egy-egy márka logójára kattinthat, ezután az alatta lévő vízszintes listáról kiválaszthatja az őt érdeklő modellt. Az oldalon megjelennek a kiválasztott modellhez tartozó részletek anélkül, hogy az egész oldalt újra be kellene tölteni.
A nyitóoldal alján egy egysoros keresőűrlapot helyeztünk el, melyben a választási lehetőségek legördülő listában jelennek meg.
A "Neuwagen" oldal tetején a nyitóoldalon leírtakhoz hasonlóan tud a felhasználó válogatni a márkák és a típusok közül, de itt egy-egy típusról sokkal több információt kap. Például felsoroljuk az elérhető összes modellt...
Ha kiválasztottuk a típust és a modellt, akkor a főbb paramétereket (kiemelve a fogyasztási és káros anyag kibocsátási jellemzőket) valamint egy vízszintesen elhelyezkedő kép és videó galériát is láthatunk.
Mivel a kereskedő használt autókkal is foglalkozik, szükség volt kereső funkcióra és találat-megjelenítésre.
A találati lista grides megjelenítésű. Egy nagyméretű fotó és néhány paraméter látható alapértelmezetten egy-egy autónál. Ha ráhúzzuk az egeret egy tételre, akkor a kép elsötétül és több információ jelenik meg.